onsdag 20 maj 2009

Då var det dags igen.. :S

Hämtade cykeln idag å nu funkar den fint.. men blev några 100-lappar fattigare.... lite för dyrt egentligen, men jag hade inte pallat göra de själv...

Börjat titta lite på extentorna i installationstekniken och kommit fram till att de är hur mycket som helst som jag inte kan och har nu bara fyra dagar på mig... hur ska detta gå?? Jag har endå varit ganska lugn den senaste tiden men nu kryper paniken uppför ryggen och bankar på mitt huvud...!!

Jag har endå redan förstört min sommar lite så ja just nu vet ja inte riktigt va jag ska tänka... Men de borde faktiskt inte vara så svårt... (men det är de) Ja får fan i mig kämpa för att klara av det här... men så länge det i alla fall känns som det går lite framåt så ska jag inte ge upp...

Men en vacker dag kommer jag stå där med mitt betyg och vara en nyutaximinerad student från LTH!! Det är en fruktansvärd lång vandring med höga kullar och djupa dalar att gå... men nån gång kommer jag fram....!

Inga kommentarer: