tisdag 26 maj 2009

lovely

Gårdagen bestod av tenta de fem första timmarna på dagen. De känns sådär alltså, men orkar inte fördjupa mig mer i det nu... Ny tenta nästa vecka att plugga på.... hoppas att den känns bättre...

Eftermiddagen igår var betydligt mycket roligare.. Jag bestämmde mig för att köpa en glass och tog mig ner till stan där jag hittade Daniel! Det blev lite snack utanför AF borgen (Efter att ha gått om varandra typ två gånger) och jag fick se daniels nya frisyr med... =)

Därefter gick vi ner till Stadsparken och fördrev nästan tre timmar där i solen.. Mysigt! Sen blev de grilla och en film efter de.. lovely!!

Så idag har det inte gått fort minsann... vi sov till halv ett sen var daniel tvungen att gå till skolan så efter de gick det ännu långsammare.... låg länge kvar i sängen och nu är jag typ klar och klockan börjar närma sig tre på eftermiddagen och har inte börjat plugga än.... hum...

Måste ta tag i det snart!...

Inga kommentarer: