tisdag 19 maj 2009

Dagens upptäckt:

Punka på cykeln!

Precis vad jag ville ha.. inte..

Så det blev promenad till skolan och sen cykelaffären efter det, ska hämta den imorgon. I ärlighetens namn kan jag inte med sånt så betalar hellre för att nån annan ska göra de... Känns ju verkligen som ett tekniskt val... men teknik är faktiskt så himla mycket... bara för att man läser teknikämnen behöver man inte kunna allt...hehe (För att skylla ifrån mig lite mer kan jag säga att både slangen och däcket var sönder antagligen och jag har ju inte precis någon extra på lager så tyckte det var det smidigaste valet)

Ja funderar på om jag ska sova eller inte... har inte lektion förrren 13.00 imorn så kan ju sova lite längre.. fast man borde kanske gå upp tidigt och försöka plugga lite innan... men jag... det där med självkontroll är inte min sida.. Ska försöka tvinga någon att börja plugga med mig, jag gör ju inte så mycket annars.. (mathilda du ligger lite i riskzonen...haha)

Dimensionera ventilatinsrör,och räkna på tryckfall och flöden samt radiatorer och annat ska jag försöka få in i mitt huvud, samtidigt som de är bra om mekaniken också ville fastna...

Känner att jag kommer ha två juvliga veckor framför mig...suck... Men sen är det i alla fall Sommar!!

jösses va jag ordbajsar en massa... de kan ju inte vara många som finner detta intressant... jaja.. ja kan skriva vad jag känner för här, så därför gör jag det!!

Kram

Inga kommentarer: