tisdag 28 april 2009

skoldag!

Jaha...ännu en dag slut... idag har jag faktiskt varit väldigt produktiv vad det gäller skolan... räknade mekanik hela förmiddagen inklusive håltimmen på två timmar så totalt blev det fyra timmars mekanik...ojoj!!

Därefter var det installationsteknikföreläsning följt av övning.... Jag hann inte med alla uppgiftre under tillfället så satt kvar en timme efter skolan för att göra dem.. För jag känner mig för väll nu... kommer jag hem är det väldigt svårt att plugga för då ska man äta och så lockar datorn.... Så det var lika bra att få det gjort... hittade lite frågetecken såklart så får titta på de sen eller fråga nån... Klockan 18.00 lämnade jag skolan i alla fall.... workoholic!!

Men sen jag kom hem har jag inte gjort nåt alls så jag unnade mig en lugn kväll...

Fick även två nya platsbiljetter till dansen på söndag idag. Och denna gången är de numrerna bredvid varandra...yay... Nu hoppas jag verkligen att det inte bli mer strul med det här...

Snart är det dags...Jag ska ställa mig på en scen igen och dansa!! Om så bara för ett par minuten, men jag kommer njuta av varje sekund... Jag kommer även att få träffa folk som jag tycker väldigt mycket om och det gör ju inte saken sämre... !!

Men först är det valborg! Vi får se vad Lund har att erbjuda!! Det blir nog kanon!!

Ha det bäst alla!!

Inga kommentarer: