måndag 20 april 2009

lugnt...

Jag vet att jag kanske inte har de mest positiva inläggen här på min blogg, men ibland är jag bara så himla trött på allt och en aning deprimerad....Men nu har jag gjort mina tentor (för den här gången) så nu kan jag slappna av och bli en gladare människa...=)

Efter tentan skämde jag bort mig själv genom att bränna ett presentkort på gina tricot samt lunch i gräset utanför Domkyrkan... Det blev även en timme ute i solen sen när jag cyklade förbi skolan på tillbaka vägen...

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt... Jag borde klart försöka ta igen lite i de kurser som jag ligger efter i... men å andra sidan har jag inte haft nåt riktigt lov så vill egentligen inte plugga mer..

Det är bara imorgon med, sen börjar skolan som vanligt igen...

kanske det blir en mix av det hela.... kanske inte...

kram på er alla!

Inga kommentarer: