onsdag 8 april 2009

ont idag! :'(

Har varit hos tandläkaren idag... det gick väll bra... Nu ett par timmar efteråt har jag förvisso sjukt ont i tänderna... Så ont gjorde det inte förra gången... Så jag har verkligen noll inspiration eller lust alls att plugga idag... Hur ska detta gå?? :S

Ska på återbesök i juni... jag hoppas att det har läkt då.. annars blir det mer drastiska metoder som jag absolut inte vill genomgå... Idag ville han plocka fram bedövningssprutan igen men jag hindrade honom innan han ens sagt klart meningen... Ingen spruta här inte! Inte så länge jag får bestämma.... Så när det gjorde som ondast bet jag ihop och fokoserade på ett litet hus som jag hittade på en planch i taket... Det gick faktiskt ganska bra och det gjorde inte lika mycket ont i slutet som i början...

Men som sagt, nu har jag ont igen... å jag måste verkligen plugga idag, jag har bara gjort två tal idag å det är ju ingenting... borde lära mig medelvärdesatsen med å lite gränsvärden och kurvritning... trigonometriska funktioner, absolutbelopp och faktorsatsen måste jag med lära mig...

Det här är verkligen sjukt tråkigt och jag önskade verkligen att jag kunde njuta av mitt påsklov... Ska förvisso till öland imorgon men nja...

Kram

Inga kommentarer: