söndag 26 april 2009

helg

Som vanligt så är jag lite halvdålig på att uppdaterar vad som hänt under dagen så jag tar en snabbgenomgång nu.

I fredags var jag på phadderutbildning vilket var ganska intressant... Senare på kvällen hade jag tänkt plugga, men det blev en lugn kväll istället... runt midnatt fick jag sms av daniel vilket resulterade i att han kom över runt 04.00 tiden. hehe... Så fick lite nattsällskap....

Dagen efter på lördagen var det en ganska slapp dag... Lite glass i stan med några andra och lite plugg i mattehuset på kvällen...

Idag söndag borde jag väll försöka göra lite mekanik med....

Jag börjar även få en inre panik nu över om jag kommer få nåt sommarjobb... Jag hoppas verkligen att de ringer nästa vecka med positivt besked.... ett par enstaka veckor är ju i alla fall något... om ikea nu inte behöver så mycket folk under hela sommaren så hade jag i alla fall blivit väldigt glad för 4 veckor också om det hade varit så...

Är väldigt nervös över tentaresultaten också.... jag hatar att bara gå omkring och vänta.... Men så länge jag inte vet nåt är det i alla fall inga negativa besked....hoppet finns ju kvar...

Lite stel i kroppen är jag också idag märker jag... har väl sovit lite konstigt... som vanligt typ...hehe

Inga kommentarer: