söndag 5 april 2009

grå dag

Idag är en sån där dag då de mesta verkligen inte faller på plats... Bl.a så har alla mammas bilder från hennes kamera raderats vilket aldrig är kul när sånt händer. Jag gjorde även ett försöka att söka brandingenjörslinjen på studer.nu för att se om jag kommer in eller inte. Men av nån sjuk anledning så fungerar inte det så vet inte vad jag ska göra. Antagligen får jag ringa studera.nu imorgon om jag inte glömmer det för att höra varför det inte fungerar.

Annars känns det som de mesta har gnällt om allt möjligt idag. Man kan undra om jag har kommit hem till en lekstuga. Mina bröder bråkar för ingenting och sen går de på mig.

Jag har med andra ord inte fått ett skit gjort med matten idag och börjar bli orolig för att jag inte ska få ihop den tid som jag behöver för att kunna koncentrera mig på det.

Det mesta känns ganska grått just nu... hann inte ens säga hejdå till daniel i fredags och det stör mig... bara för att jag skulle vara hemma i tid till kalasen...

Jag funderar på att gå upp tidigt imorgon bara för att hinna plugga på förmiddagen när de flesta är på jobbet/i skolan... men får se om jag orkar gå upp...

De var väll de jag hade och säga för den här gången...

Inga kommentarer: