måndag 6 april 2009

Måndag

Skickade iväg min ansökan till brand idag i alla fall... systemet fungerade tillslut.. Nu hoppas jag bara att jag kom ihåg att göra allt på rätt sett... är dock verkligen inte säker på hur jag ska göra... Jag får först se OM jag kommer in...sen får jag handla efter det...

Större delen av dagen har jag pluggat till och från...i alla fall mellan 12 och 6... efter det gick det bara utför med plugg... Ska ta nya tag imorgon och försöka göra bättre ifrån mig då...

Det är verkligen sjukt omotiverat nu...

Deklarerade ikväll med (eller tittade väll mest på när pappa gjorde det åt mig)....hehe... Fast så svårt var det faktiskt inte...

Ska till tandläkaren på onsdag med... Med transportsträckan inräknad kommer det säkert ta minst tre timmar....tid som jag hade behövt lägga på plugg... jag lär ju knappast plugga innan så får väll försöka vara duktig efteråt...

Har också lagt märke till att mitt hår är sjukt statiskt mest hela tiden... beror de på mina kläder eller är det nåt annat? ibland hjälper det inte med en halv flaska spray ens... håret står rakt ut endå.... suck... Nåja... just nu är jag endå bara hemma... Är det någon som har nån idé mot detta så är jag öppen för förslag!!

Inga kommentarer: