söndag 19 april 2009

avundsjuk? jag? inte... eller?

Jag brukar inte vara den typen som är avundsjuk på andra, men just idag känner jag mig avundsjuk på det mesta. Under lovet har en åkt till åre, en till Italien, en till stockholm, en annan är bara lycklig och glad.... Jag läser för många bloggar känner jag...

Och vad har jag själv åstadkommit de här lovet? Ingenting värt att skryta om... Satt nästan konstant och pluggade och gör det fortfaranade... dock inte nu för sekunden men borde verkligen det... tenta imorgon och jag har aldrig känt mig så slapp dagen innan som idag... Hur ska detta gå??

Klart några trevliga minnen har även jag från skoluppehållet men det är inte många.... Känner mig mest deprimerad över allt plugg....

Ledig får man väll bli när man blir pensionär antar jag...

posivita bloggen idag verkar det som... =S

Inga kommentarer: