onsdag 22 april 2009

Mycket att göra idag !!

Första skoldagen efter lovet är avklarad... Vi skulle dock ha fortsatt lite med husprojektet nu men de kom annat i vägen... jag hoppas verkligen att vi kommer hinna trots att de inte är så mycket tid kvar.... helgen ser ut att ligga illa till... men men... måste de bli klart så måste de...

Ska snart iväg om en timme på en alkoholutbildning. Jag tror att de kommer bli himla intressant faktiskt. Jag var på nån introgrej om det i början av nollningen och det var faktiskt ganska kul... Fast antagligen blir de lite mer invecklat nu...

Därefter blir det fort iväg till dansen (som börjar när utbildningen slutar) Det tar ju typ en kvart och cykla med men får väll cykla fort... blir en bra uppvärmning då jag kommer missa den ordinarie....hehe...

Jag var faktiskt duktig och hann göra två installationsuppgifter imorse med innan skolan (började inte förren 13.00) De tog sjukt lång tid och var väldigt långa... tittade lite i ledningen med för att få tips... Nu när jag har min korta paus på en timme typ har jag hunnit med en uppgift till... får se om jag orkar och hinner mer ikväll...

Nu ska jag äta lite för nån mat kommer jag ju inte få förren typ tio ikväll eller nåt....

kramkram

Inga kommentarer: