torsdag 11 september 2008

Torsdag

Cykeln är trasig....igen... och den här gången gick hela kedjan av...typiskt... Nu är den på lagning i alla all och sen vore det ju konstigt ifall den skulle gå sönder igen... Lagom billigt kalas blir det. mer än vad jag har råd med egentligen.

Ikväll ska jag till AF borgen och titta på jesper spexet. Det är ett spex som teknologer har gjort enbart för oss nollor. 50 kr i inträde kan det ju vara värt! Ska bli kul att titta på!

I veckan har jag fortsatt med matten. Det är mitt andra liv just nu. Jag andas, lever och tänker matte just nu känns det som, och terminen har bara börjat...

Det var backklättring också i tisdags. Jag slog rekordet och höll det i flera timmar med 23 backar rakt upp. Dock var det en precis innan de skulle packa ihop som slog mitt rekord, så jag hann aldrig prova igen. Jag hade säkert slått rekordet!!! Att jag inte vann blev jag lite sur för men jag gav i alla fall V-sektionen en andra plats i kårkamperna. Det är jag stolt över. (Fast klart en första plats hade ju suttit fint!)

Vår båt till ragattan går långsamt framåt den med. Förhoppningsvis är den klar snart. Ska bli en spännande helg med sjöslaget och "balen" samt lördagens nollelördag.

Måndag längtar jag dock verkligen inte till! Jag ska till tandläkaren och den här gången är det verkligen meningen att jag ska ta bedövning. Usch. Jag hatar sånt. Hjälp mig komma över detta någon!

Och så missar jag fyra timmars matte på måndag. Det känns ju inte riktigt bra det heller. När ska jag hinna ta ifatt all den matten?? Nåja, det får väll gå endå...

Så forhoppningsvis hinner jag plugga endel idag och sy fast fler märken på min overall.

Inga kommentarer: