torsdag 25 september 2008

En liten uppdatering!

Jag kan glädja alla (som intreserar sig) över att jag klarade av mattetestet idag och fick 100% (10 av 10) rätt!! (för att få göra den slutliga tentan så är det visa moment i matten som man måste klara av vilket jag har gjort nu, så nu är det bara tentan kvar!) Jag kanske inte är helt hopplös endå. Jag förstod till och med enhetscirkelfrågorna. Men det hade aldrig gått utan all hjälp som jag har fått de här dagarna. Tack för att du står ut med mina jobbiga frågor!! <3

Annars idag har jag städat idag! Blir ju nästan fint här nu!! hehe... och igår tvättade jag för första gången och maskinerna krånglade som fan men till slut fick jag lite ren tvätt i alla fall och det är ju huvudsaken =) Har även betalat räckningarna idag...Vuxenpoäng!! hehe... Men jag fick både CSN och den sista lönen idag så det känns bra endå!

Nu borde jag dock plugga matte eller geologi. Jag ska försöka orka lite innan jag går till sängs..

Jag får tänka att imorgon är det helg... det ska bli skoj. Jag ska jobba på kristianstads nation imorgon. Jag hoppas att det blir kul och att jag träffar många härliga människor... =)

och på Söndag har jag bestämt träff med Betty. Det var evigheter sen sist ju! Det blir säkert very sweet!

Inga kommentarer: