onsdag 3 september 2008

Bada?

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Det är faktiskt lite skamligt att jag inte har badat nåt i år ännu, men nu kanske det blir ändring på det!

I och med nollningen och att min faddergrupp har fått uppdraget Ragattan ska vi bygga en båt och vara med i ett sjöslag i sjön sjön. Dock ska sjön rensas på måndag vilket innebär att vi antagligen ska ner i vattnet och röja. Det lär vara både smutsigt och himla kallt. Inte så sugen på det faktiskt. Vi får se hur mycket badande det blir...hehe....

Har storhandlat på Willys idag med. Mat är dyrt, så är de bara. Jag hoppas att jag inte ska behöva köpa mat på över en vecka nu så mycket som jag köpte. (Hoppas kan man ju alltid...hehe)

Vi hade korridor möte idag med. Kul att träffa nästan alla i korridoren på en gång. De verkar vara trevliga hela bunten och det ser ut som om jag får chansen att öva min engelska lite också då det finns två utbytesstudenter. =)

Nä nu ska jag nog sova, det blev inte så mycket matteräknande idag heller....lite, men inte tillräckligt, och imorgon ska vi bygga båt... hum...när ska jag hinna med matten??

Det löser sig nog...

Inga kommentarer: