måndag 22 september 2008

?!?

Livet är visst inte som en dans på rosor hela tiden... =/
Pluggandet når mig högt över öronen och det mest jobbiga just nu är att geologi texten inte vill fastna i mitt huvud och att jag inte fattar enhetscirkeln. Jag borde verkligen kunna den nu, men jag gör inte det och det är pissjobbigt.

Jag fattar när nån står bredvid och förklarar för mig, men sen när jag ska tänka själv så kopplar hjärnan inte bara. Det är så tragiskt så jag vet inte vad. Och om jag redan stöter på problem hur ska det inte bli sen då? Är jag verkligen på rätt plats? Det här är vad jag vill, Jag hoppas bara att jag ska klara av det.

Varje gång jag säger så brukar alltid motsatsen inträffa, men för en gångs skull kanske man kan ha lite flyt.

Så mitt mål den här veckan blir till att begripa mig på enhetscirkeln!

One step at a time! Good luck to myself!

Inga kommentarer: