lördag 20 september 2008

Jag glömmer aldrig nollniningen -08 på LTH

En av de bästa perioderna i mitt liv!!

Nollningen är nu över och jag har blivit en officiell etta på LTH!

Gårdagens fester började med en fantastisk nollerevy som verkligen var enastående. Jag är imponerad över att de hade fått till en sån bra revy på så kort tid. De måste ha övat stenhårt de senaste två veckorna!

Efteråt fick alla genomgå någon typ av ritual där man blev ledd ner i källaren till ett rum där man fick vin och kex (nattvards varning) till några udda ramsor. Ganska kul var de!! hehe... Och innan vi lämnade rummet så fick vi i en okey stämpel i pannan. Och då menar jag verkligen stämpel! Den var stor och blå och täckte verkligen hela pannan!! Väldigt snyggt ihop med min fina cocktailklänning!! Verkligen!....men alla hade ju en så då var det lugnt!! =)

Därefter började sittningen inne i gasquen och det var jätte trevligt. Bra underhållning hela kvällen och det var som att säga hej då till nollningen och phöset! Jag hoppas att jag känner igen dem utan sina cawboy kläder! hehe

Därefter var det lite mellanfest och sen eftersläppet! Jag fick verkligen sjukt ont i fötterna och efter mycket dans så hade mina fötter svulnat till dubbel storlek så remarna på skorna hade typ sjunkigt in en halv cm i skinet och bildade fina fartränder på mina fötter!! Jag kunde med andra ord knappt gå men det var en trevlig kväll endå!!

Jag har många glada minnen från nollningen -08 på LTH som jag aldrig kommer att glömma och jag hoppas att mina kommande år på LTH blir lika roliga som den första månaden!! (kanske inte riktigt lika intensiv dock...hehe)

Ciao

Inga kommentarer: