söndag 21 september 2008

Lugn dag!

Lugn dag idag!

Idag har jag knappt gått utanför rumets fyra vägar! Enda gången har varit då jag behövde gå ut i köket för att fixa mat!

En sån här dag har jag inte haft på över en månads tid och jag kände att det var precis vad jag behövde. Jag har mest slappat framför tvn, videon och dator. Men helt onyttig har jag inte varit, jag har faktiskt räknat lite matte också. Snart tänkte jag läsa lite i geologin också.

Såna här lugna dagar kan vara bra ibland som avkoppling och eftersom jag fortfarande är grymt förskyld så var det nog bra att jag tog det lugnt idag. Jag har nästan hostat ut mig lugorna...blä..

Jag har faktiskt även bokat tvättstugan nu så på onsdag ska jag göra min första tvätt här. Vi får se hur det går...hehe.... jag ska bara lyckas koma på hur maskinerna fungerar utan att förstöra mina kläder...

Egentligen skulle jag damsugit idag med men det har jag inte hunnit... Får göra det nån annan gång...hehe

Puss och kram

Inga kommentarer: