måndag 30 augusti 2010

Ny termin!

Nu har jag börjat skolan igen! Jättekul att träffa alla igen! Kursen jag ska läsa nu verkar helt okey men verkligen mycket med inlämningar, laborationer, studiebesök, fältresor, dugga och såklart tentan i slutet. Men jag ska ge det en ärlig chans i alla fall för kursen verkar intressant. :) Dyra böcker dock men vad ska man göra? Bara le och betala typ.

I fredags fick jag punka på cykeln så har lämnat in den idag. Passade på att byta både däck, ringklocka, handbromsar och lyse bak och fram. Med andra ord: Jag har cyklat runt på en cykel som polisen kunde gett mig riktigt feta böter på, men ska nu alltså fixa till detta! :P

Har precis fått mail från läraren i konstruktionsteknik! Jag klarade den tentan i sommar vilket betyder att jag kommer få CSN det här året också! Jösses så skönt det känns!!! Skolinsatsen har inte varit den bästa den här sommaren men lyckades i alla fall få ihop poäng till CSN. Jag måste verkligen bättre mig! Det här året ska det gå kanon!

Det kändes hårt att betala räkningarna förra veckan utan att veta om man skulle få några pengar men nu verkar det ut som att det löser sig! Hoppas de registreras fort bara! :D

Inga kommentarer: