lördag 28 augusti 2010

Tråkiga nyheter...

Det har varit en händelsrik vecka med mycket otäckheter som hänt: rån, inbrott och självmord har drabbat tre personer denna veckan. Han som hoppade framför tåget i älmhult förra helgen känner jag förvisso inte överdrivet men jag vet lite vem han är och tråkigt när sånt händer. Rånet gäller min bror som kom undan med bestulen plånbok och blåmärke efter ett knytnävslag i ansiktet och inbrottet har min granne råkat ut för av en liga som är ganska känd hos polisen. Så nu vågar jag inte öppna fönstrena och har alltid persienerna nerdragna, de har varit i korridoren en gång till efter det sen. USCH! Men de är inte mig de är ute efter i alla fall så jag är nog ganka säker hoppas jag.

Annars har jag varit på nollningsfest vilket var kul i onsdags. Igår jobbade jag på hallands nation och fick med mig ett salladshuvud, tre tomater och matrester hem som fyllde fem matlådor!! Så nu kommer jag få äta medelhavslassagne i flera dagar! :)

Take care!

Inga kommentarer: