tisdag 17 augusti 2010

Konfirmation

Konfirmationen i söndags var väldigt trevlig. Kul att träffa släktingar man annars aldrig sätt, men oj då rörigt det blev när man skulle fundera ut hur alla var släkt med varandra...haha... Att de var grannar och vänner till familjen vi var hos gjorde det inte lättare :) Men trevligt hade jag i alla fall och jag kom ifrån plugget för en dag :)

Nu har jag bara ikväll och imorgon på mig sen är det dags för första tentan, usch så fort tiden går. Men på måndag eftermiddag är det över för den här gången och jag hoppas verkligen att det ska gå bra. Jag har tänkt ut en skitbra studieplan för resten av året som innefattar mina resttentor så har en plan nu i alla fall! Men då måste jag klara båda dessa nu för att de ska funka.

Detta läsåret ska bli mitt bästa någonsin!!

Har pratat med läkaren från ljungby idag med, röntgenbilderna på bihållorna såg fina ut så han hittar därmed inget fel på mig och vet därmed inte vad mer man kan göra. Längre än så här kommer han inte. Han skrev ut en årsförbrukning av kortison till mig i alla fall, så antar att jag får lära mig leva med täppt näsa till och från från och med nu. Jag får vara glad att det inte är värre i alla fall. Jag börjar klart vänja mig nu vid känslan efter att ha haft de så här så länge.

Inga kommentarer: