onsdag 11 augusti 2010

Gocart

Igår var jag och mina bröder och besökte Gocartbanan utanför Kristiandstad!! Det var superfint väder och det var hur kul som helst.

Jag klarade tillomed en varvtid på under minuten! :) Proffsen ligger på runt 45sek men till det har jag en bit kvar hehe

Det måste jag göra om!!

Men ja då ska jag inte göra misstaget att knyta jackan runt höften så att den klumpar sig bakom ryggen. Bilen skakade nåt så fruktansvärt och inga bilbälten trots den snabba hastigheten på runt 60km/h (vilket är helt sjukt egentligen, men ja det gick ju bra den här gången iaf).

Allt detta skakandet och jackan som ligger helt fel bakom ryggen har orsakat en ryggvärk hos mig idag som inte alls är rolig. Har tagit både alvedon och suttit med massagekudde i flera timmar. Jag får hoppas att det lägger sig tills imorn.

Försöker plugga också idag, går skitsegt, verkligen! :( Och tentor om en vecka.... Paniken ökar!! :S

Inga kommentarer: