måndag 2 augusti 2010

Måndag

Dags att höra av sig lite tror jag :)

Jag har haft en toppenhelg. Fredagkvällen spenderade jag på sorello med betty och anna. Verkligen länge sen jag pratade med anna så kul att ses. Lördagen var jag i kristianstad på lite partajande hemma hos betty. Fantastiskt roligt det också. Träffade massa nya människor :) Så ja, söndagen fick bli lite slappdag. :P

Måndag nu å dags för att ta tag i sitt liv igen, men gud så tråkigt det börjar bli med konstruktion och fysik nu. Helt sjukt alltså!! :(

I övermorgon åker jag ner till lund i 48timmar. Ska dumpa en massa av mina grejer annars får jag aldrig ner allt sen i mitten av augusti....:P Ska bli kul att träffa lundafolk igen, samt återbesök på memira. :) om de säger att allt ser bra ut med ögonen, vilket jag tror för det känns bra i alla fall, så behöver jag nog inte mer oroa mig för dem för då har det gått nästan en månad och man kan börja släppa det hela. Solglasögonen och tårersättningen får nog vara mina följeslagare ett tag till dock...:P

60% av familjen är på mallorca också det har jag ju inte nämnt... Men ja halva tiden har typ gått nu så snart är alla hemma igen :)

Inga kommentarer: