fredag 20 augusti 2010

Jag önskar...

Hejhej världen!

Här sitter jag och försöker att inte drappas av panik! Det är nämligen så att det är två dagar kvar till min andra tenta! Endast två!! Och jag har insett att jag har lagt ner alldeles för mycket tid på den första så nu blir det svårt att hinna ifatt i den andra.... aahh!!

Fysiken igår gick hyfsat, men med de lärare som jag har är jag inte alls säker på att vi tycker desamma vad gäller min tenta och är alltså inte säker nånstans, måste alltså göra bra ifrån mig på denna som kommer nu på måndag....

Det är helt otroligt vad ordet Omtenta klingar så jävla illa i mina öron!! Ett litet helvete har jag haft de är åren. Jag önskar jag var som andra, som klarade allt utan att behöva anstränga sönder sig 10 gånger om. Jag önskar att jag visste att det här verkligen är rätt spår för mig. Jag önskar att jag visste att det är värt all möda!.

Jag önskar mig så sjukt mycket, Jag önskar att en fe kommer flygandes förbi och talar om att mina önskningar ska slå in. Jag önskar...

Jag önskar även att min näsa inte var så täppt hela tiden. Har nu pratat med läkaren för sista gången typ. "Finns inget mer jag kan göra nu, säger han. Jag har provat allt jag kommit på utan att hitta något fel. Röntgenbilderna ser bra ut och inga konstigheter finns" Det är väll bra i och för sig att det inte är nåt fel, men var fan är jag alltid så täppt för då?? Ska jag behöva sova med tre kuddar i resten av mitt liv nu??Bara för att näsan korkar igen fullständigt så länge man befinner sig i horisontallt läge. Jag fick en årsförbrukning av kortisonsprayen och han sa att han skulle följa upp de om två år. TVÅ år! det är inte imorgon precis....

Jag önskar...

Inga kommentarer: