lördag 7 augusti 2010

sol idag :)

Pluggat lite på balkongen idag :) Sjukt varmt då det inte blåser där så flyttade in skolgrejerna ganska snabbt å gick ut i gräset lite för att få lite vind på mig. Får ta tag i pluggandet snart igen antar jag.

Familjen kom hem igår också, kul att se alla kort från mallorca. Gissar på att de har haft det ruggigt trevligt där :)

Jag har även varit på ett besök hos memira i fredags, enligt optikern ser jag inte bra....Jag ser perfekt :) Jag hoppas att det håller i sig så nu. Därimot har torrheten ökat i ögonen lite så fick nån ögongel också... Fast gillar inte den riktigt trots att den hjälper bättre än de vanliga dropparna. Men men... Förhoppningsvis är inte ögonen så torra så länge till...kanske en 4 veckor till bara eller nåt.... :P (Fast de är ju ganska länge i och för sig, men men...)

Nu ska det fikas!! :)

Inga kommentarer: