tisdag 7 september 2010

Hej Hej!

Det bloggas inte allt för mycket här alltså, men händer en massa annat hela tiden så har inte tid alltid. Men nu ska jag undvara ett par minuter i alla fall...

Skolan har kommit igån på riktigt, jag ska tydligen projektera en väg i skolan och ska lära mig allt om detta. Fast man kan ju undra varför det tar 4 timmar att rita ett sträck på en karta...haha.. Men det är där vägen ska gå fram och finns massa saker att tänka på, men det jobbiga är att behöva springa runt och leta efter alla radie-mallar som behövs. Tydligen så finns det standard kurvor som man måste välja och vägen får alltså inte gå fram precis som man tycker.

Igår gjorde jag 23 st instuderingsfrågor efter att jag kom hem vid 17, det vill säga jag satt i köket mellan 19-22.30 och bara pluggade. Vilken sjuk skoldag egentligen...hehe.. Och idag har jag gjort 10 frågor så nu tänker jag ta ledigt resten av kvällen för att se idol.

Lite nollningsfester har det också blivit sen sist såklart och nu ska jag på "efter karneval" om två veckor med så det ska bara bli roligt. Men jag har fått lära mig vad för mycket vin innebär i fredags så hädanefter blir det skärpning på den punkten! :) Man ska dricka med måtta!!

Puss och hej!

Inga kommentarer: