torsdag 9 september 2010

Lycklig trots plugget! :)

Har räknat 6 uppgifter i geoteknik och med lite ledningshjälp fattade jag typ alltihop till slut. Den här veckan har jag pluggat så oerhört bra att jag bli alldeles chokad. =) Igår hade jag tillomed gjort instuderingsfrågor till dagens föreläsning så jag kände igen hur mycket som helst och kändes roligt att vara på föreläsning. Det måste jag försöka göra flera gånger!

Helt sjukt alltså att jag lyckats med den här veckan alltså!

Nu kan jag verkligen ta helg med gott samvete. För förhoppningsvis består den av besök, nollningsaktiviteter och andra trevligheter :)

Kanske hinner jag plugga lite därimellan men inte så troligt fast nu är jag typ taggad på att plugga...hehe.. Men det gör inget om jag inte hinner plugga, efter alla avundsjuka kommentarer i köket av grannarna inser jag verkligen att jag pluggat hårt dessa fyra dagar. Har suttit i köket mest å pluggat och alla har varit imponerade över att jag har sån självdisiplin! (Och det händer inte ofta precis) men den här veckan har jag nästan längtat till att få komma hem och göra instuderingsfrågor....haha...ok jag ska inte ljuga så helt sant var det kanske inte men det har varit en ok vecka trots allt plugg endå :)

Jag hoppas det håller i sig nästa vecka och gärna några till...:)

Inga kommentarer: