onsdag 15 september 2010

Onsdag

Sitter och väntar på att klockan ska bli åtta för då börjar första danspasset för den här terminen. Ska bli roligt att se de flesta av tjejerna igen! Desvärre är jag sjuk sen i måndags och har dragit på mig en jobbig förskylning. Men jag har sovit mycket och druckit en massa eschinea så jag mår bättre idag. Ska mest gå dit för att kolla stegen så jag inte blir lost redan från början. Men svettig tänker jag inte bli.

Annars? Jo jag pluggar teori så det står härliga till. Har en dugga om 1,5 vecka och känner lite panik med den. Men det är bara att plugga lite varje dag och så hoppas på det bästa. :)

Killar är ju ett intressant samtalsämne också, singel som jag är, de höll visst inte längre än ett halvår med andreas tydligen, men ja de rann ut i sanden typ... Hade lovat mig själv att ignorera killarna nu när jag blev officiellt singel i början på terminen och fokusera på plugget men kan säga att det går tokdåligt! haha (funkade nog ett par dagar endast).... Det finns alldeles för många charmiga killar som fångar ens uppmärksamhet. :) Vem vet vad som händer inom den närmaste framtiden? :P

Jag pallar inte vara upprörd, ledsen och arg som förra gången. Den här gången fick det ett odramatiskt slut i alla fall så känns något bättre än sist. Att gå runt med ett krossat hjärta är fan det värsta som finns. Man måste blicka framåt! Tiden får utvisa vad som händer och sker!

Helgen bjuder på korridorsfest i ett av husen här på delphi och "Efterkarneval" i alla fall och det är ju trevligt :)

Inga kommentarer: