tisdag 15 december 2009

tentaångest

Imorgon blir sista pluggdagen innan tentan i övermorgon. Jag har verkligen försökt idag. Flera gånger. Men det är fan omöjligt att fatta allt till 100% knappt 50% fattar jag nu känns det som. Att få som uppgift att programmera ett program som löser olika mtriser och andra problem är skitsvårt. Jag har inte övat på detta tillräkligt mycket för att kunna skriva en tenta om lite mer än ett dygn. Men jag hade inget val, jag var ju bara tvungen att klara mekaniken....så nu får jag fan se till att ha gjort det!!

Det är så svårt att kunna alla dessa programm utantil i huvudet och veta vilka kommandon som ska användas när och var och hur.... Jag har ju lovat mig själv att spika denna tentaperiod och jag ska inte ge upp än... men jag börjar bli tveksam till om de här kommer sluta bra... om inget annat har jag i påsk att göra... (again!)

Snälla det är den ända julklapp jag önskar mig, 14 nya högskolepoäng...

på tal om julklappar, har skickat tillbaka mammas present nu...himla krångligt och rörigt det blev med fraktkostnader och så som jag nu fick betala extra... va ska jag hitta på istället då? jaja än finns det dagar kvar...

snart dags att sova lite

1 kommentar:

Betty sa...

Ja, det hade vi gärna gjort men biljetterna är tyvärr personliga så ingen annan kan åka på dem :s. Lycka till med tentan imorgon! Kramar