söndag 20 december 2009

17

Har bestämt mig för att inte spendera så mycket tid framför datorn detta lovet. Den tiden ska istället spenderas på att plugga. Jag har gjort 17 uppgifter (!!!) idag. Så många har jag nog aldrig gjort på en dag innan. Fast det går ju klart enklare och snabbare när man kan titta på sina gamla lösningar, jag har ju trots allt räknat allt för ett år sedan och jag är ju smart och behåller alla gamla anteckningar.

Än är inte dagen över men kände att jag var i behov av en paus. Förhoppningsvis orkar jag lite till senare ikväll. Än ser jag ljust på tentorna.

Men jag är verkligen sjukt trött på allt plugg och skulle behöva vara lite ledig. Men jag har en veckas ledigt i mitten av januari så det får räcka för tillfället. Jag jobbar just nu för en pluggfri sommar och hoppas att jag ska lyckas även om förhoppningarna inte är allt för stora...

4e advent idag och för första gången detta året får jag sitta vid ett bord med en tänd adventsljusstake och äta lussebullar :)

Inga kommentarer: