fredag 11 december 2009

Fredag!!

sitter med alsollösning på en bummulstuss nu å håller den i min hand... mamma tvingade mig (från andra sidan telefonen) hon gillade inte riktigt min pennhistoria... men nu ser handen bra ut... bara ett pyttelitet hål som knappt syns.... men för att hindra ev. bakterier smörjer jag in handen med lite alkohol...

annars har jag pluggat hela dagen, känns väll ok... hoppas verkligen att de går bra.. man kan även samla på sig poäng innan tentan som man får använda på tentan. Jag fick idag veta att jag fått 9 av 10 möjliga så det är ju underbart.... nu behöver jag alltså bara 21 poäng på tentan!!! det ska jag väll kunna klara?? hoppas hoppas...

Sak repetera duktigt hela söndagen, för imorgon ska jag roa mig med annat... då är det dansuppvisning igen och denna gång i Burlöv center av alla ställen...men de ska bli kul... och efter det får jag umgås lite med Betty! jag saknar dig!

Jag kan fortfarande se oss i trädet utanför skolan när vi gick i förskolan och precis hade träffats. Det älskade klätterträdet som sedan togs bort... men vänskapen har jag kvar, och det är ju det viktigaste :P

Inte är jag nervös heller inför att ställa mig på en scen igen...men de kommer kanske imorgon... Det ska bara bli roligt!!

Nu ska jag varva idolfinalen med lite mekanikplugg så där på kvällen...:P

Inga kommentarer: