söndag 13 december 2009

Tenta time!!

Tenta imorgon! Ska bli skönt att bli klar med den, men jag hoppas verkligen att det ska gå bra också. Igår tog jag en paus från tentaplugget och hade dansuppvisning i Burlöv. Det var ganska skoj trots att det var på ett köpcenter. Kul att betty kunde följa med också. Därefter blev det en heldag i bettys sällskap. Jag har då aldrig tråkigt då i alla fall... :)

Lite julklappsinköp blev det också... därefter gav vi oss iväg till malmö där vi mötte upp fredde 0 Co... Det var med trevligt och god (men stark) Thaimat blev det :P

På bussen sen hem till lund satt ett gäng halvfjortisar runt mig som gjorde resan allt annat än långtråkig...i alla fall den bit de åkte med..haha...

Idag har jag då alltså suttit i skolan hela dagen och pluggat och pluggat... Och plugga lär jag fortsätta med efter tentan med för det kommer en till på torsdag!!

My life is quite hard sometimes, but I kind of like it anyway... :P
Det finns verkligen människor som jag verkligen älskar att ha i min närhet och ni vet vilka ni är och tack för att ni står ut med mig, även då jag har mina dåliga dagar....<3

Inga kommentarer: