lördag 19 december 2009

Älmhult!!

Så är man åter hemma i älmhult igen!!

Gårdagen bestod av att städa hela lägenheten, tvätta tre tvättar, göra ärenden på stan, bla i form av tidbokning hos en frisör för 99kr!! (elevklippning) samt slå in en massa julklappar.

Därefter klockan 21 satt jag på tåget hem till älmhult där jag träffade på en kvinna som visade sig vara låtskrivare och har tydligen sålt sina låtar till artister i polen och har även varit med i årets idol (gick dock inte vidare) hon har myspace också och det går att hitta henne på youtube med. Lite kul iaf tycker jag att det är. "Milkshake mamma" kallar hon sig i alla fall om man vill kolla.

då jag inte kom hem förren efter 22 blev det en sen sängtid för min del för snackade en hel del med familjen. Satt lite vid datorn med och fick beskedet 01.30 att tentaresultaten från mekaniken hade kommit upp. Nervös som jag var klickade jag mig in på internetsidan med resultatet och fann där att jag var godkänd!!! jösses va glad jag blev!!... =) särskilt med tanke på programmeringstentan som inte gick allt för bra...

Idag har jag annars städat och julpyntat mitt rum och gjort plats på skrivbordet så att jag kan börja plugga lite imorgon... No christmas holiday for me, men jag överlever...jag har precis anmält mig till två tentor i januari så det finns att göra :P

Men tror nog att lovet ska bli bra. Från och med imorgon ska jag minska min datortid radikalt mycket och fokusera på viktigare saker än facebook och annat....Nu när jag har fått det bekräftat att jag klarar av allt bara jag ger det den tid som krävs så är det det jag ska göra helt enkelt....

Inga kommentarer: