måndag 14 december 2009

tenta, vinst och lite strul...

Det kan vara så att jag klarade mekaniken idag!! :P Klart det känns fortfarande inte helt 100, men jag hoppas hoppas hoppas verkligen!!! Jag tyckte jag skrev allt jag kunde. Lite typiskt att det inte fanns några frågor om statiskt obestämda konstruktioner som jag kände att jag kunde, men får hoppas att det funkar ändå... Ny tenta på torsdag! Jag har 48 timmar på mig att lära mig allt om matlab... huuu...

Precis innan tentan idag fick jag även ett mail med ett meddelande som sa att jag har vunnit biobiljetter!! yihoo, vilken tur man kan ha ibland. Jag hade nämligen gjort en utvärdering till företagsmässan arkad som var på LTH för någon vecka sen, och de delade ut biobiljetter till dem med bäst motivering på hur man kunde förbättra mässan och jag vann tydligen (trots att jag aldrig var där i år...haha, hann inte pga allt plugg men var där förra året. Fast man fick utvärdera trots det) Vann gjorde jag i alla fall. Man fick även ett tygmärke som det står ARKAD på att sy fast på overallen, så det ska jag göra när jag får tid!! :D

Klart en helt strulfri dag har det inte varit. Tony ringde innan och sa att julklappen jag köpt till mamma redan står i hennes bokhylla tydligen. Så nu blir det till att strula och stressa med att försöka skicka tillbaka den till cdon... plus att komma på nåt nytt!!! Suck och stön och Stånk på det!!

Inga kommentarer: