torsdag 25 oktober 2007

Roadtrip!!

Idag har vi i klassen varit på Roadtrip till Rottne för att titta på skogsmaskiner, lagom kul sådär. Bilresan fram och tillbaka var ganska kul, och lagom lagligt =) Jag körde iaf inte....

Det var ju också lyxigt och få åka bil till skolan idag både dit och hem.... Men har man vunnit ett vad så har man...=) Hoppas jag vinner nästa vad också, då får jag åka MC.... Jag får veta vilket imorgon när vi får tillbaka fysikprovet förhoppningsvis.... och sen efter Höstlovet kommer tre prov till som vi kan slå vad om....=)

Ska bli intressant!

Idag måste jag verkligen ta itu med högskoleprovet och titta lite på det, har inte gjort set så mycket som jag borde.... Jag vet att man inte kan direkt plugga till det men man kan ju iaf försöka lära sig några ord till ordförståelsen =)

Inga kommentarer: