torsdag 25 oktober 2007

Lugn dag...

Idag fick jag sluta tidigt för vi hade ingen fysik idag så vi hade matte på fysiklektionen vilket innebar att vi inte behövde ha mattelektionen på eftermiddagen!! Den här veckan känns verkligen bra, skolmässigt. Jag behöver inte gå till halv fyra en enda dag.... Skönt!

Imon är de då tänkt att klassen ska till rottne industri och titta på skogsmaskiner....Hur kul låter de då?? Men men... de kan nog bli en upplevelse....

Så idag har jag igentligen inga läxor eller några andra måsten att göra idag, men jag borde nog ändå titta lite på högskoleprovet senare idag, kanske någon matteuppgift om jag orkar....få se...

Nu börjar även alla lådor som täcker all golvyta på övervåningen att gå mig på nerverna.....å då menar jag verkligen all golvyta.... Det finns en smal gång så man kan ta sig till Peters rum och till toaletten men inte mer....suck.... Kanske river vi garderoberna till helgen eller börjar i någon ende i alla fall... Jag hoppas att jag får hjälpa till!! Det verkar kul!!...Men först 8 timmar högskoleprov på Lördag.... =(

Inga kommentarer: