söndag 28 oktober 2007

God avslutning på en jobbig dag!!

Som sagt så började dagen jobbigt med högskoleprovet men avslutades mycket trevligt hemma hos betty och hennes kompisar. "Väldigt god mat i glada vänners lag" som man ibland säger =)

Efter en god måltid spelade vi picturnary, som jag tyckte att jag var kalas bra på. Mitt lag låg under enda in till slutet där vi gjorde en bra spurt, gick om och vann!!! (De andra tyckte att vi fuskade, men de tycker inte jag...såklart....=)

Efter det gick vi en runda med Skip i mörkret. Det var ganska behagligt väder för att vara i mitten av oktober måste jag säga. När vi kom tillbaka åt vi en jättegod Cheesecake och kladdkaka. Mums!

Sen blev det även lite twister som jag tyckte att jag var överlägsen på. Sista rundan får jag väll erkänna mig besegrad, men de var bara för att fredriks ben låg över min axel så jag kunde inte flytta min vänsterarm till andra änden av spelplanen....

Vi spelade även Kotten lite på slutet, det var verkligen evigheter sen sist. Det roliga tyckte jag var att betty var så lätt att läsa så jag kände på mig när hon hade det....hehe.... Det spelade vi nog till halv två på natten och sen var det dags att cykla hem.

Nu är klockan typ två på natten och jag funderar på åt vilket håll jag ska ställa klockan. Är det inte mellan två och tre man gör det på natten? och är de framåt eller bakåt? Om inget annat så märker ja nog de imorgon. =)

Nu ska jag sova, godnatt!!

Inga kommentarer: