söndag 28 oktober 2007

Höskoleprovet

Idag var det dagen med stort D!!

Plats: Haganässkolan, sal A2, Plats 15

Äntligen kan jag slappna av efter att ha gjort Högskoleprovet. Känns så himla skönt att slippa det nu, desvere så kommer ångesten för hur det har gått....Vet inte om jag vill veta mitt resultat...hehe

Det var himla seriöst och provledaren sa till och med att man kunde polisanmälas om man fuskade... tur man inte gjorde de...hehe....

Nu såhär efteråt känner man sig bara helt hyperaktiv och vet inte riktigt hur man ska bete sig...=) Så känndes det även mellan varje delprov.... Å så höll ja å betty på och komma försent till det ena delprovet me... Vi fick skynda oss tillbaka efter lunchrasten....hehe.... Jag kom in med mindre än en halv minuts marginal.... =)

Vi kände oss nog lite lagom flumiga under dagen...haha.... Kul när du fick gå tillbaka till ditt skåp hela tiden för du la in fel saker hela tiden...hehe....

Den här dagen glömer jag inte i första taget iaf.... Väldigt intressant dag med både ångest, ängslan och nyfikenhet.....Nu ska jag dra vidare hem till betty.... So long!!

Inga kommentarer: