måndag 22 oktober 2007

Effektiv...

Idag har jag varit effektiv om jag får säga det själv =)
Jag har både räknat matte, svarat på en massa kemifrågor och skrivit om livets mening i religionen, vilket min lillebror tyckte var ganska kul...han hade många bra tankar för att vara 13 måste jag säga...

Jag har även övat lite till högskoleprovet som är på lördag. Det kommer nog inte gå så överdrivet bra men jag ska i alla fall göra mitt bästa. Tänk att man frivilligt betalar 350 kr för att genomlida 8 timmar med bara en massa prov... suck...

Nu har även allt försvunnit från brorsans rum också (hela övervåningen är full med lådor!!!) Det enda som finns kvar är damråttorna.... snacka om att det ekar där inne nu...hehe.. En del möbler är just nu på väg till förvaring hos farmor och farfar....

Inga kommentarer: