onsdag 31 oktober 2007

Min och Bettys dag

Idag har jag börjat dagen med att sova ganska länge. Sen drog jag ner till körskolan för att träffa betty (Skönt att man har de bakom sig =) ) Christina kände igen mig och de första hon sa va "har du skaffat bil nu??" Med vilka pengar då?? tänker jag.... hehe

Sen tog vi en fika på hatmans....gott... jag tog en äppelpaj.. =) Sen cyklade vi hem till betty där jag följde med henne och sålde gräddbullar (eller va de nu heter.. hehe). De va länge sen man gjorde de...hehe

En del av dem som inte ville köpa hade rätt roliga anledningar. Den roligaste var tanten som sa "nej tack, jag har ingen att stoppa dem i så jag avböjer" hehe... Sen var det en som ville att vi skulle prata engelska me honom för han förstod inte riktigt svenska....va f*n heter gräddbullar på engelska då?? tänkte vi... Fast han ville ändå inga ha, efter att ha fattat vad vi ville....hehe Hon som ropade efter oss och köpte sista kartongen var också rätt kul. Och vilka söta hundar två av dom hade!!...

Efter 40 minuter hade vi alla fall sålt alla 6 förpackningarna och sen cyklade vi till konsum där betty skulle köpa biljetter... hemskt vilka problem de blev för att man la fram presentkorten när man skulle betala istället för innan....Jag fattade aldrig varför de blev så omständigt för kassörskan...men men de ordnade sig ju till slut, sen bar de av hem till mig. Där lyssnade vi på musik, pratade och spelade kort. Du fuskade minsan lika mycket som jag betty!! Haha....så skyll inte på mig när jag fuskar... =)

Och imorn drar vi vidare till kristianstad =) Och några till följer med.. =)

Ciao

Inga kommentarer: