onsdag 24 oktober 2007

Ingen förstår vad jag känner...

Absolut ingen,
möjligtvis ni andra från UMK som har varit med om samma sak...

Hur kan man behandla människor på de viset å tro att de löser sig med en kram å fjäsk!! Om han så mycket som rör mig igen så skriker jag. Jag vill inte ha något med dig att göra!!!

Vi skulle prata om honom idag på mötet och jag var dit bjuden, men när det sen va så fick jag inte säga ett skit. Dåligt. Jag borde få säga va ja tycker och känner, men inte... De kommer bara sluta med att han kommer söka upp mig för att prata.... Jag kommer inte att prata med honom iaf.. Jag tänker inte slösa en sekund mer på honom!! Ingen förstår nog hur alvarligt jag tycker att detta är... För det tycker jag att det är!

Han borde inte få vara kvar en sekund mer.... han är en äklig bedragare....bokstavligen!! Om han rör mig igen, vet ja inte vad ja gör alltså...

Inga kommentarer: