tisdag 30 oktober 2007

Mysko telefonsamtal...

Ja hade inte tänkt blogga nu egentligen, men jag fick ett jättemysko samtal precis..hehe
De var nån snubbe som undrade om jag sökte extra jobb och undrade om jag ville massera honom för att känna extra pengar....bara de låter ju lite mysko. Jag blev riktigt chockad kan jag lova...

Sen visade sig att han bodde i stockholm och då sa jag att de skulle ju bli svårt, men han sa att ja kunde komma endå nån gång sådär. Skulle inte tro de va.... Han har nog ingen koll på vad en tågbiljett skulle kosta till stockholm...haha

Sen sa han även att han tidigare har fått massage av en 22 årig tjej men inte längre... å han frågade även ifall jag skulle tycka de vora genant.... Skulle tro de va!.. Jag vet ju ingenting om honom så...

Ja kände mig ganska obekväm i detta samtal och ville bara lägga på så fort som möjligt så efter att han äntligen fattade att jag inte tänkte komma och massera honom la jag på... Ja undrar var han har fått mitt nummer ifrån asså??

Visst pengar är ju alltid bra att tjäna, men lite krav får man ju ställa.. =)

Konstigt värre säger jag bara!

Inga kommentarer: