fredag 2 juli 2010

Jobb i HBG

Nu har jag jobbat tre dagar i helsingborg och imorgon blir min sista. Tjänstbilen som jag har fått är verkligen bedårande och jag älskar stereon. Vilken bas alltså!! :) hehe... Jag kör så högt ören pallar hela tiden nästan....hehe..

Men satan vad det var krångligt att hitta i helsingborg första gången. Kom hel fel och sen blev det bara ännu värre. Kom in på gårdsgator, återvändsgrändar, enkelriktade gator åt fel håll, avstängda vägar och tusen andra felkörningar. Men den värsta var nog ändå att jag var på väg upp i färgan till helsingör (Haha!!) hur sjutton lyckades jag med det?!? Hann precis hitta en avtagsväg innan det var för sent. De andra två dagarna har gått betydligt bättre kan jag säga :)

Vad gäller jobbet så är det hur chill som hällst. Nästan lite öfr mycket så det blir långtråkigt. Jag delar ut bonaquas nya vattensmaker i mängder. Synd bara att butikspersonalen på det ena stället (jag skiftar mellan två pressbyråer) är lite purkna. Men sista dagen imorgon blir förhoppningsvis bra :)

obs: Mindre än fyra dygn kvar tills jag får veta om jag kan få perfekt syn eller inte.... nervöst!

Inga kommentarer: