måndag 19 juli 2010

Typ 200 st droppar

En vecka har nu gått sen operationen och det är dags att sluta med antibiotikadropparna. Nu blir det tårersätning vid behov som gäller.

Har kommit fram till att jag har droppat runt 100 gånger i vadera öga den här veckan (200 ggr allt som allt) och det är inte så farligt som det låter faktiskt. Har inte varigt alls jobbigt (förutom de gånger då de sved, men det var bara att ignorera, de var ju inte alla gånger)

Så nu ser jag ljust på det här!

Nu är jag stugan på öland med... Ganska skönt och lugnt och kan nog bli lite bad i eftermiddag med. Men jag ska inte doppa huvudet. Jag är lite nojjig vad gäller mina ögon så tänker vara ytters försiktig ett tag till :)

Lite plugg försöker jag få till med varje dag också men det är ju så tråkigt så man kan avlida, men är väll bara att acceptera antar jag... En vacker sommar inom snar framtid då ska jag fan inte plugga alls! :D

Inga kommentarer: