fredag 23 juli 2010

Fredag på öland

Har varit en vecka på öland nu och någon gång i eftermiddag kommer internet att försvinna. Vi har bara köpt för en vecka till det mobila så får utnyttja det lite nu innan. Men det gör inte så mycket för vi åker nog tillbaka till älmhult imorgon endå. och igår var jag helt utan dator, fast det var nog främst för att det var så varmt hela tiden.

Jag däckade igår på eftermiddagen och fick nästan värmeslag kändes det som. Sov nog två timmar eller nåt. Det gick inte och göra nånting vettigt igår pga värmen. Och idag regnar det och är inte alls varmt... konstigt att det ändrar sig så mycket...

Men ska därmed försöka få lite plugg gjort idag, nu när man kan tänka utan att hjärnan kokar över.

Måste tillägga: Ögonen blir bättre för var dag. :) de röda prickarna som uppstod av spruckna blodkärl håller på att blekna, fast tar nog nån vecka till innan de är borta helt skulle jag tro. Det gör inte det minsta ont längre av skavkänslor. Därimot finns torrheten kvar. Men den är mest jobbig under nätterna. Jag har inte sovit en hel natt sen operationen pga att jag alltid vaknar och måste ta droppar. Och tror ni inte man blir klarvaken efter det? och typ hopplöst att somna om, samtidigt som det är jättevarmt. Men än så länge klarar jag mig. En månads torrhet har jag iaf räknat med.

Fortsatt trevig sommar!!

Inga kommentarer: