torsdag 4 juni 2009

val! och lite kvalster!

Då har jag gjort mitt val! Efter lite irrande runtomkring i norra fäladen hittade jag vallokalen och har nu lämnat min röst! Typiskt nog såg jag när jag kom hem i tidningen "ny teknik" en lista på vad alla partierna tycker i olika teknikfrågor. Den hade ju varit bra och se innan jag röstade kanske men jag är endå nöjd med mitt val. Det partiet som jag röstade på svarade bra på alla frågorna enligt min åsikt så jag är nöjd!

Har även funderat på om jag har kvalsterallergi eller inte så var på apoteket idag och köpte en kortisonnässpray för 96 kr! och flaskan var sen pytteliten när man öppnade förpackningen. Så nu hoppas jag verkligen att det funkar och att näsan slutar vara så täppt hela tiden! Annars finns det speciela sängkläder man kan klä in täcke, madrass och kudde med men det kostar ett par 1000 kr så då måste man ju vara helt säker på att det är kvalster innan man köper det... Nu ska jag prova min nässpray i alla falll i ett par dagar så får vi se vad som händer...

Inga kommentarer: