söndag 7 juni 2009

London!!!

Jaha då var det dags! Min resa är bokad och klar nu! Betald är den också så nu finns det ingen återvändo! London here I come! Jag åker i början av juli och blir borta fyra nätter... sen börjar de bli dyrt. Har kollat runt lite och konstaterat att alla sevärdheter med inträde är sjukt dyrt så får planera lite vad jag vill se. De kommer inte bli billigt det här känner jag, tusenlapparna rullar men jag tänker vara glad endå! Det här förtjänar jag faktiskt!

Jag ska bevisa för andra, men främst för mig själv att jag klarar av att lokalisera mig på londons gator! Jag och kartan ska bli bästa vänner...haha. Jag ska klara mig helt själv på tre olika utländska stora flygplatser! (köpenhamn-london city och sedan london gatewick -köpenhamn) Så jag har lite att planera nu, men jag har många dagar kvar ju!

Jösses vad kul det ska bli! Äntligen tryckte jag på bokningsknappen och den senaste veckans tristess känns redan som bortblåst!!

(Saknar fortfarande daniel, en vecka har gått nu)

1 kommentar:

Betty sa...

Vad roligt och spännade. Du har verkligen förtjänat det, efter hela året i skolan fullt med plugg och slit. Hoppas du får ett par superhärliga dagar, men vi hörs så klart innan dess. Förhoppningsvis redan i helgen. Kramar