söndag 7 juni 2009

tyst

Snart har en vecka gått på sommarlovet och jag har redan tråkigt... Daniel är fortfarande bortrest och har inte hört nåt på en vecka nu... börjar bli ganska tyst och tråkigt... betty är också bortrest (jag hoppas du har mer sol och värme än vad älmhult har just nu) och mathilda ska spendera större delen av sitt sommarlov i varberg. Så de jag umgås mest med är alltså bortresta. Inte konstigt att det är tyst runt omkring.

Ska förvisso till tandläkaren imorgon och få veta hur de kommer bli med det.... jag hoppas verkligen att allt har gått bra... och på onsdag står köpenhamn preliminärt på schemat. Jag hoppas på fint väder!

annars händer inte mycket mer... Kortison nässprayen har inte börjat funka än men skulle i alla fall ge den två veckor så än finns det tid kvar. Jag hoppas verkligen att jag ska börja kunna sova hela nätter utan att få andningsnöd och kunna vakna upp med en fullt fungerande näsa!

Inga kommentarer: