tisdag 23 juni 2009

Svaka

Har jag kommit in i en svaka där allt bara känns skit? Sover pissdåligt på nätterna, får andas med munnen istället för näsan vilket resulterar i att hela halsen och munnen blir megatorr vilket i sin tur gör att jag känner kräkkänslor.

Denna natten har varit en av de värre... Darrat okontrolerat flera gånger och även nu på morgonen. Känner mig allmänt dålig och hängig och vet inte riktigt vad jag ska göra. Gissar på att darrrningarna beror på att jag äter och dricker dåligt. Men hur lätt är det att fylla munnen med mat när man täpper igen den enda vägen man kan andas med? och som sagt, på nätterna torkar jag ut mig själv...

Har tänkt åka tillbaka till Lund idag med. Det kommer bli jävligt tufft att resa med alla väskorna och sen släpa med dem överallt. Jag blir ansträngd bara jag tar upp saker för trappan. Men jag måste ju ta mig till lund nångång, vårdcentralen är ju där....och det kommer inte bli bättre om jag väntar heller misstänker jag... inte vet jag hur jag ska få ner allt i väskorna heller. Varför har man alltid så sjukt mycket saker??

Det är tråkigt när folk bara gnäller hela tiden, men jag mår inte bra nu... bara febern som fattas!

Jag börjar ångra min bokade londonresa... den kommer inte bli så kul som jag hade tänkt om jag ska fortsätta hålla på så här... Får hoppas på snar förbättring... ska dock inte till vårdcentralen förren efteråt...

Inga kommentarer: