måndag 22 juni 2009

Fan!!

Aldrig blir det som man tänkt sig... Det är verkligen så.. Kanske i bästa fall nån enstaka gång, men de är väldigt lätträknade typ...För min del blir det sällan som jag tänkt mig...

Har konstaterat att jag behöva göra så ofantligt mycket plugg i sommar att jag kommer avlida... Jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas med detta.. Jag misstänker att jag inte kommer göra det heller och kommer bli tvungen att prioritera och offra endel.... fan.. Det var ju inte så här det var tänkt ju!!!

Har bokat en tripp till norrköping och kålmården med nu... Fast egentligen så hinner jag ju inte med nöjen som kålmården, london, köpenhamn, varberg, och allmänt chill... Men jag måste nog göra lite annat med för att inte gå under helt...

Fan!!

(inte kan jag andas som en normal människa heller... börjar bli trött av minsta ansträngning och det känns som jag andas genom ett sugrör...) Och kön till vårdcentralen är megalång!! 3 veckor kvar...

Fan! (Igen)

Inga kommentarer: