söndag 30 november 2008

veckan som gått...

I torsdags var det Thanksgiving middag! Mysigt! Mycket mat och gott sälskap!

I Lördags Beachparty på kalmar nation. (I november!!!...hihi) Bikini blev det inte för det var för kallt utan det blev en mer somrig look med kjol o linne istället...hehe... Det var pris för bästa utklädnad bl.a och jag fick ett "pris" som de kallade "Du är den enda som kommer in i den" Det var ett litet tajt linne som typ jag var den enda som skulle kunna använda den så därför fick jag den...hehe....=) Träffade även på en älmhultsbor under kvällen. Det blir min femte sen jag flyttade ner hit...hehe

Idag är det söndag och snart dags för lunch. Sen blir det till att attakera matten och fysiken. Jag börjar tröttna som fan på de böckerna nu och längtar verkligen till de kurserna är över!! Jag gillar verkligen inte att ligga efter varje vecka, och för varje vecka som går kommer jag bara mer efter känns det som så det är bara att inse att jag kommer inte komma ifatt, jag hoppas bara att jag hinner lära mig de viktigaste momenten (jag önskar jag viste vilka, så jag kunde strunta i resten!) Men men, två veckor har jag på mig. Helt omöjligt är det väll endå inte??

Ciao

Inga kommentarer: